vrijdag 19 september 2008

het leven zoals het is: leven in een vreemd land

hola todos!

Ik zit nu al iets meer dan een maand in Argentinië, er zitten dus al redelijk wat automatismes in mijn leven hier. Daarom zal ik eens een doordeweekse dag beschrijven. Uren kunnen natuurlijk een beetje afwijken van de werkelijkheid, maar dat is vree normaal volgens mij.

  • 6.30 Eerste wekker gaat, zet hem meteen later.
  • 6.50-7.15 Klaarmaken voor school.
  • 7.15-7.30 Gebracht worden naar school met de auto door de papa.
  • 7.30-14.00 School (het leven daar zal ik wel in ander bericht melden)
  • 14.00-ongeveer 14.40 rit met bus naar huis
  • 14.40-15.30 Eten! eindelijk

Vanaf dit moment kan het veel verschillen wat ik doe. de hoofdactiviteiten tot ongeveer 6 uur zijn:
  • siësta houden, soms heb ik het eeecht nodig
  • beetje chillen,tv kijken, wat babbelen met vrienden van België of van hier
  • iets op mijn blog schrijven! (zoals nu)
  • ...



Vanaf 6 ga ik vaak klimmen (toch 3 a 4 keer per week, zaterdag meegerekend)tot ongeveer 9 uur. Als ik terug ben zijn er veel mensen thuis en babbel ik over de dag die ik heb gehad. Vanaf 10 uur is het avondeten, dat sowieso tot 11 uur duurt. Dan ga ik slapen, en zie vaak nog stukje van een film ofzo in bed:p. Soms is het heerlijk om een tv op je kamer te hebben!

Zo zit dus een weekdag van Yolan Gielen er zowat uit. Enorm spectaculair is die niet, maar toch: doe alsof je het fantastisch vind!
Hasta luego!


PS: je ziet dat ik al zeer goed kan klimmen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

slapen in twee shiften dus?
en eten net voor je slapen gaat lijkt me niet het gezondste, dat wordt wennen als je terugkomt...
hoor mij hier: 'als je terugkomt!'
zou het kunnen dat je moes daarnaar uitkijkt?...NOT ;-)
amuzeer je maar goed, kid
kus kus

Moosability zei

Yolaantje, heb ik geen tegenstrijdigheden gelezen op uwen blog?
Ge zijt aan klimmen EN nen beer aan het worden. Gevaarlijke combinatie lijkt me dat.

Anoniem zei

ik vind het alvast fantastisch !

Anoniem zei

Indrukwekkende klimpartij; ik zie neit veel zekeringen, maar dat zalwel achter uw stoer lichaam verborgen zijn.
doe da goed
hasta luego