donderdag 1 januari 2009

Kerstmis

Hola todos!

Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!! Het is verdomme 2009! Dat het jullie allemaal zeer goed gaat! Nog beter dan in 2008. Voor mij is 2008 in een flits voorbij gegaan, het snelste jaar ooit voor mij. Dat heeft natuurlijk te maken met afstuderen, coolste scoutsjaar ooit en mijn uitwisseling hier.

Wat wel vreemd is, is Kerstmis en nieuwjaar te vieren in de warmte, met een t-shirt, allemaal een beetje aant feesten enzo. En enooorm vel vuurwerk, ook met kerstmis. Dat feest zou mijn laatste worden met de Duttos, want nu zit ik immers in mijn nieuw gezin. Ze zijn heel lief voor mij en ik voel me al goed hier. Maar om verder te praten over Kerstmis: het was geweldig. Eerst naar vrienden van de ouders gegaan om asado te eten (weeral), daarna naar het huis van Hernan (lief van mijn oudste zus, maar ze gaan trouwen dus al redelijk serieus), en daarna naar huis om de pakjes te openen.

Nog nooit zoveel pakjes gezien bij de kerstboom! Meer dan 50 denk ik, we zijn dan ook een familia van 9 (lieven bijgerekend). Ik heb hele leuke dingen gekregen, zoals een powerball (armspieren trainen, om te klimmen natuurlijk), armbandje van Aregntinie, fotos, ...
Wat ik het leukste vond was wel mijn cadeautjes geven. Omdat het mijn enigste kerst daar zou worden, heb ik wel mijn best gedaan. Ik heb ieder appart een cadeau gegeven, maar ook een enorm gemeenschappelijkcadeau. Daar zat onder andere in: 95 fotos, mijn geboortegeschenkje, het boek van mama, nog belgisch bier en een enorme grafiti die ik heb gemaakt. Die was 9 paginas groot (A5 wel) met alle namen van de familie. Ik heb er zeker 10 uur aan gezeten dus is het wel een foto waard:

dit is gewoon in potlood

en dit is in het net
Daarna was het 4 uur en had ik geen zin meer om uit te gaan (dat doen ze allemaal op Kerstmis) dus ben ik maar gaan slapen.

Nog eens heeel gelukkig nieuwjaar! Ik ga nu op vakantie tot eind januari dus wens me geluk!. En om te besluiten: een foto van Yolan die weer kort haar heeft, hij heeft het namelijk op zijn afscheidsfeestje laten knippen. Yoepie


Hasta luego, muchos besos y muchos abrazos
PS: sorry voor kleine fotos, nieuw fototoestel, andere pc, weinig tijd, dus ik zal ze proberen groter te zetten eens ik het kan

7 opmerkingen:

Anoniem zei

HAPPY NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!
nog vele jaren en vele wense en nog veel meer!!!! amuseert u op vakantie en het "cadeau" van veltem moet wel nog gemaakt worde ma et komt!!!
e-l-i-a-s!!!

Anoniem zei

Hola Yolan! Voor u ook een very happy new year!!! Hopelijk komt ons kadootje nog aan bij de Dutto's... Geniet van uw vakantie. Wij hebben ook 2 weken congé, maar dan om te verven en te verhuizen.
Groetjes!!!!

Moosability zei

wij zijn ook verhuisd! de sneeuwballeuh!

sander zei

van mij oook ne gelukkige nieuwjaaar gewenst menne.
voor mij was't maar ne slechte kerstmis, niemand heeft voor mij graffiti gemaakt :)
tof om te lezen dat je nieuwe famillie al goed meevalt, kwas een beetje bezorgd omdat die niet veel uitgingen. sebiet te weining alcohol in u bloed, da kan ni meevallen :)
ciao man

Anoniem zei

jahoew! Gelukkig nieuwjaar boetie!! Veel veel zoenen, geniet van je nieuwe gezin, ik probeer je morgen eens te bellen hoor want wieweet gaan we toch nog langs bariloche komen rond half januari :) Pakt mijne kw dus maar mee eh! zoen zoen!

Anoniem zei

eppi njoe jier, lieve knuf van mij, weer een korte coupe, 't is anders makkelijker naar een krullenkop zoeken in de menigte :) zoals het op een echte pc makkelijker typt dan op zo'n piepkleine blackberry!
Een uitroepteken staat bv. bij de 8, een 'arrobase' op 2 en ga zo maar door.
En, kan je je vermaken op het strand? Niet teveel last van zand tussen de tenen? Of zout op je huid. Ik kom het er anders graag eens afwrijven, hoor.
kus kus
je moes

Anoniem zei

hallo

Ik weet dat je me niet kent toch wens ik je een gelukkig nieuwjaar en een fein verblijf in argentinie

ya ce que lo vas a extranar cuando estas de vuelta en Belgica

Ik ben namelijk ook naar Argentinie geweest voor een uitwisseling en ik was verschoten dat ik zo snel in Belgie terug was.

Ik ga nu op vakantie voor een maandje naar Argentinie
Tja ik kan het niet missen he :)

Dikke kusjes
Van Els Debruyne uit Overijse

En als je eens wilt spreken hier is men mail
els_nox@hotmail.com

p.s: Geniet maar met volle teugen van Argentinie