dinsdag 27 januari 2009

Reis


Hola hola!!!!

DE Yolan is eindelijk terug van op reis! En wat voor een! bijna een hele maand in het zuiden van Argentinië. Het was er in jaren niet meer zo warm geweest zodat we dagen hadden van 42 graden. Dan kunt ge echt niets doen.

Ik zal zoals de vorige keer (zie bariloche) weer starten bij de reis. Deze keer is die zooo comfortabel verlopen, ongelooflijk. Voor de reis naar Neuquen kreeg ik te horen dat ik met Martin in een "micro" zou reizen, gelijk aan onze reisbus. Met het idee in mijn hoofd van de reizen naar snowboardgebieden had ik al goed veel eten gekocht en veel dingen om mij bezig te houden voor als ik weer niet zou kunnen slapen. Maar als ik op de bus stapte schrok ik mij een "aap": gemaaaan grote zetels die ge bijna in ligstand kon zetten. Een extra stuk voor u dat ge onder u benen kon klappen, dekentjes, kussentje,... Heerlijk!!!

Nog meer verschoot ik wanneer we plots een avondmaal voorgeschoteld kregen! Wel zo een vliegtuigmaaltijd maar wat maakt dat 1 reet uit? Dan kwam er een film (1 van de slechtere die ik in mijn leven heb gezien= run fatboy run) waarbij we een glas champange kregen en dan lekker comfortabel slapen. Maaaan wat was dat heerlijk. Dan natuurlijk ook ontbeid (sorry als ik dat woord fout schrijf, het was altijd een moeilijk woord voor mij en een half jaar vreemde taal maakt het er niet gemakkelijekr op) en dan aankomen. De oma stond ons al op te wachten, en wat een lieve vrouw was dat: hoofdmassages geven, altijd leuke dingen aanbieden, altijd paraat iets te doen,...Ik heb er een lieve oma bij.
Ik wou dat alle reizen in Europa ook zo comfortabel waren! Dat zal ijdele hoop zijn zeker? Ze denken hier trouwens dat de reizen in bus in Europa veel comfortabeler zijn, ik vraag me af hoe je dat doet. En ook nog leuk detail: heel goedkoop zijn die busreizen, iets meer dan 40 euro. Dat zou ik er graag aan geven voor al dat comfort (maar ik mocht de reis neit betalen van mijn gastgzin)

Er komt enorm vlug een nieuw bericht hoor! Ik kon eindelijk nog eens een bericht van leven geven, dus zal er vlug een 2de komen ook!

Los quiero mucho! Veel succes met de examens aan mijn vrienden (toch voor diegenen die dit lezen;)) en ik kom de 25ste juni om 18u30 in Zaventem aan, waar ik een heuse menigte-mijn naam scanderend- zal verwachten:D.

Ieps

2 opmerkingen:

Anoniem zei

U bericht is al even confortabel geschreven als da jij gereisd hebt. Ik viel bekan in slaap zeg :D
nee ze man, tof da ge zo nog op vakantie kunt gaan.
Nog veel weggeweest? of is dat nu volledig gedaan bij je nieuwe famillie? Geef je je tel nummer is door, dan kan ik morgen is bellen ofzo. vanavond ga ik de bekermatch gaan zien. de kakkers tegen Kortrijk, ben benieuwd.
groeten

Anoniem zei

eindelijk nog eens een bericht en eindelijk kan ik nog eens langer dan tien minueten op nternet, verdorie, Yolan, wat een prachtige avonturen én foto's=== 'k zou zo willen ruilen : )
Nog een beetje regen, iemand?