dinsdag 23 december 2008

google analytics

Hola belgas!

Man man man, drukke weken nu. Vooral wel in de avond, weggaan met vrienden en dan lekker lang uitslapen. Overmorgen is het kerst en wil ik dus al iedereen gelukkige kerst wensen! Deze week heb ik ook 2 afscheidsfeestjes, yoehoew! Voor kerst heb ik echt al coole cadeaus voor de familie klaar, maar daar andere keer meer over.

Deze keer wil ik het namelijk hebben over "google analytics". Je kan er coole dingen mee bekijken zoals hoeveel mensen er naar je blog kijken, van welke landen ze komen, van welke site ze komen, welke pagina ze het meest bezoeken,... Het leukste echter om te bekijken is hoe ze via de google zoeksite zijn terecht gekomen. Dus welk zoekwoord ze hebben ingetikt om zo op mijn eigenste blog terecht te komen. Een top 5 van de meest ingetikte zoekwoorden:
  • 1. yolangielen.blogspot.com (85)
  • 2. yolan gielen (79)
  • 3. yolan argentinian (15)
  • 4. geesten oproepen (7)
  • 5. yolangielen (7)

Mijn analyse: yolan gielen intikken is blijkbaar redelijk populair, op verschillende manieren vormt het duidelijk de top van mijn zoekwoorden. De rare kwiet in de top 5 is toch wel geesten oproepen, wat wel leuk is. Maar u ziet het: deze lijst is niet zoo grappig. Daardoor heb ik ook een top 5 gemaakt met de grappigste termen die de mensen hebben ingetikt:

  • 1. geesten oproepen met ipod (die dacht zeker dat de ipod ALLES kan)
  • 2. hangen boven toilet onderzoek (alsof iemand dat zou onderzoeken...)
  • 3. een grote plas schoot in het toilet (gewoon zeer grappig geformuleerd)
  • 4. studente pissen plassen (wat een zieke mens heeft dit ingevuld?)
  • 5. maria de lourdes ave maria (ik ben wel degelijk atheïst hoor)

Termen die het net niet hebben gehaald: 2 meiden plassen op het toilet (ik veronderstel wederom een vreemde mens). Doorkijkbloesjes fotos (ik kan me niet herinneren ooit de term doorkijkbloesjes te hebben geschreven). Ignace Crombe (wtf?). kaka verhalen (hihi, pipi kaka verhalen zijn wel degelijk fijn).
U ziet het: veel leuker om te bekijken

Geniet allemaal veel van de eindejaarsfeesten! En zoals ze hier zeggen:
Los quiero mucho belgas!

Hasta la proxima

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ne coole kerst terug, mi amor!

Anoniem zei

kert erop los Yolan,
en nieuwjaart ze daar plat.
joe de mmenne

Anoniem zei

Zalig kerstfeest eh maat!

Anoniem zei

voor kerst ben ik net iets telaat, maar toch alvast een gelukig nieuwjaar!! dikke zoen!!

Anoniem zei

hey Yolan! Hier missen we je alvast wel op de feestje hoor! Zoals jij kan "olle kakadrollen" kan niemand dat :-)