zaterdag 11 oktober 2008

op reis!

hola amigos!

Yolan zal een week lang geen boodschap verzenden, de eerstvolgende zal waarschijnlijk maandag 20 oktober zijn. Ik ga namelijk op reis met mijn gezin naar Bari Loche!
Wat ik weet over die plaats is dat er enorm coole disco's zijn, je er kunt gaan skieën en snowboarden (wat ik natuurlijk ga doen) en dat de natuur er prachtig is. Ik hoop dat ik fotos zal kunnen nemen maar ik heb vandaag -verdorie- vastgesteld dat mijn fototoestel helemaal niet meer werkt. Das wel dikke pech. Fotos zullen dus komen van andere fototoestellen.
Ik heb een paar fotos geselcteerd die me leuk leken om te laten zien, gewoon willekeurig gekozen:
Dit is de wacht bij het graf van San Martin. Ze mogen, net als die Engelse dudes, niet bewegen. Enorm leuk dus om fotos te nemen. San Martin is de held van Argentinië. Ik zal wel eens een blogbericht aan hem weiden
Dit is dus een kus aan mijn moeder wanneer ze verjaarde. Vind ik gewoon een leuke foto:D.
Dit is een foto door iemand anders genomen in de klas. De andee is Juangia, een van mijn beste maten in de klas.
Dit is de luchthaven van Madrid, de mooiste die ik al heb gezien

Wens me succes op mijn reis en tot de volgende!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Anders ook een bericht in het NEDERLANDS! portverdekke!
Straks denken die engelstaligen dat ge geen nederlandstalige vrienden hebt ( of familie)!
Amai pinnokio ! wat doe je daar toch allemaal,
op reis + nog eens op reis, ik dacht dat is dan op reis tot de tweede macht maar dat klopt niet dus ik hou het simpel,
ik hoop dat je niet te veel pret heb en dat je nog terug komt!
Stuur een kaartje he dude.

Lots of love and kisses
x GRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrriet

ps: ik heb gehoort dat je kan skypen, ik kan het niet maar ik doe er alles aan om het te installeren.

Anoniem zei

Griet, je moet hier maar eens komen skypen.
Ja Yolan, zo reizen in 't kwadraat is iedereen niet gegeven, pak het er maar goed van, dat jaar zal voorbij vliegen...voor jou toch.
Benieuwd naar je nieuwe avonturen.
Tot skypes.
kus kus
Moes

Anoniem zei

dude,

dit is al veel langer dan een week,
still alive baby?