dinsdag 7 oktober 2008

Cool site

Hola Belgica!

Vrijdag is Yolan voor de verandering nog eens uitgegaan. Maar deze keer met fotos! Het was de verjaardag van Tony, een Italiaan in mijn klas. Hij leeft wel al van zijn 9 jaar in Argentinië, dus kan een pak beter Spaans spreken dan mij:p. Maar wij zijn toch steeds de 2 "europeanen" van de klas.

Eerst was het pizza bij zijn thuis. Daarna beetje chillen om vervolgens rond 1 uur richting de disco te gaan. Het was wel nogal ver stappen maar we hadden drank...gelukkig.
Daarna stapten we op een over overvolle bus richting de disco. Ik heb helaas geen fotos van de busrit, er zaten echt enorm veel mensen op. Mijn vrienden zeiden dat het niet veilig was om fotos te nemen, ze zouden mijn toestel kunnen stelen.
Het feestje zelf was zeer geslaagd: Halfblote danseressen, mooie vrouwen, muziek die ik al begin te kennen, goeie maten, goedkope drank (12 euro voor 4 enorme bekers coctail en iets meer dan 3 euro voor een liter bier),....

1e maat, Zuche, was daar op 1 van zijn eerste feestjes en was dan ook enorm zat. Tegen het einde hebben we hem moeten helpen aangezien hij de vloer aan het onderkotsen was. Maar ja, iedereen heeft dat wel al eens voorgehad he (buiten ik natuurlijk).
Foto: Zuche

Tegen dat we terug buiten waren was het al weer klaardag. We zijn samen met wat vriendinnen gaan ontbijten (in een pompstation) en dan naar huis om lekker te gaan slapen.


hasta luego

5 opmerkingen:

Patricio Hernán Rodriguez zei

Yolan! Me perdi una noche genial parece jaja, cuando me contaron que zuche se puso en pedo no lo podia creer jaja. Nos vemos mañana ei! Un abrazo.

Anoniem zei

TALOCAYOLANDA!

Anoniem zei

me gusto tu blog, maar dat kotsverhaal had je mogen censureren,
un besito
kus

Moosability zei

sexy dansers én mooie vrouwen?

waren het dan mannelijke dansers? ;)

Anoniem zei

hahaha :-)
feest daar maar goed yolan!
leuk om je te horen via skype en geniet van je vakantie.