dinsdag 19 augustus 2008

uitgaan en Argentine

Dag beste mensen!
Gisteren waren er meerdere goede redenen om eens goed te feesten: het was Eugenia (lief van Martin) haren verjaardag , het was maandag vrijaf voor San Martin en we haddden het de avond ervoor niet te laat gemaakt (4 uur is hier echt niet laat). Mijn 2 gastzussen waren niet aanwezig wegens ander feestje en aan strand zijn met geliefde. Ik dus met Martin naar huis van zijn vriend gereden waar we gegeten en vooral gedronken hebben.

Een drank die hier veel gedronken wordt is Fernet branca met cola. Zeer sterk (45%) en muy rico (zeer lekker). Rond 3 uur dachten we van: gaan we niet eens naar een bar? Het is nog vroeg in de avond. Dus wij naar een soort danscafe, misschien eerder kleine discotheek. Daar hebben we ons zeer goed geamuseerd. Spijtig dat men alleen Heiniken kon bestellen in liter flessen (maar 13 pesos = iets meer dan 3 euro).

(Eugenia, ik en Nico)
Over heel de avond gezien kende ik 2 liedjes, voor de rest waren het allemaal zeer "populaire" liedjes, dat zei Martin toch constant. Het was wel leuke muziek om op te dansen. alleen kennen ze hier het concept "dj" niet: de hele tijd gewoon in 1 keer overschakelen, en dat doet pijn aan men hart. Rond 6 uur begon de tent te sluiten en gingen wij ook naar huis. Rond 7 lag ik in mijn bed van mijn eerste echte feestje in Argentinie.

(Martin, ik, Eugenia en mensem waarvan ik de naam vergeten ben)

5 opmerkingen:

420 GAL zei

wow !! so drink so smoke weed every day :) nice 2 know u.
i'm bell from thailand and u?

Anoniem zei

schatteke, heel leuk dat feesten maar wie is Martin waarmee dit feestje begon? En hoe is 't met je Spaans? Wanneer ga je naar school?
Slaap je goed?...

Anoniem zei

Hola Yolan! Qué tal? Dat zien er daar leuke fiestas uit :-) En? goei cocktails? Geniet ervan!

Anoniem zei

eindelijk foto's van de familie;
nu nog ne foto van Gustavo en de 3 Maria's;
Wel een een goede start vanhet schooljaar, zo beginnen met nen vrije dag;
vele knuffels

jaske zei

amuseert u ma goe. ga goe na et school:d en de brief is onderweg ma het schijnt wel da dat lang kan duren voor dat de brief in argentinie is, maar het is dan ook geen gewone brief hoor:d ge zult wel zien. spanneend!!!