zaterdag 16 augustus 2008

my crib in Haedo

Dag beste mensen!
Omdat ik nog niet veel fotos heb getrokken van mijn gezin, zal ik eerst een bericht schrijven over het huis waar ik in leef. Laten we stellen dat we redelijk luxueus leven. Ze hebben hier:
  • een zwembad
  • een meid
  • enorm veel tv's en pc's (heb beide op mijn kamer)
  • een mega bbq
  • een dressing (toch zeker 1 op mijn kamer:p)
  • bewakingscamera's
  • nog niet overtuigd?

De eerste avond hebben we meteen een grote bbq gehouden ter gelegenheid van mijn aankomst. Alle gezinsleden+hun lieven waren er, dus een zeer gezellige boel. Het zijn allemaal schatten van mensen, en het lijkt alsog ik al veel langer in het gezin leef (buiten mijn gebrek aan Spaans natuurlijk).
Om dit bericht af te sluiten, wat fotos van het huis hier (ik heb het kabeltjes probleem reeds opgelost ja)




7 opmerkingen:

Anoniem zei

wat me 't meeste deugd deed is dat je je al thuis voelt bij je nieuwe gezin, maar al die luxe zal je verblijf nog aangenamer maken I guess, geniet ervan!!!
Saïdja gaat sebiet de scouts van Veltem helpen met hun Vlaamse Kermis, groetjes van ons allemaal
en kussen of course xxxxx

Anoniem zei

wauw wauw WAAUUW
toftof TOOFF

we zijn hier zéér blij voor jou en ook een tikkelbitje jaloers,
stuur als het kan ook een foto van jou en je schooluniform door.(hihi)

kussen en laat de meid met rust he jongen

Anoniem zei

iee.. Mr. Yolan :P
woow peke.. geniet er maar dubbel en dik van. K zie u daar inderdaad al liggen naast zwembad met een of ander argentijns pinke in de hand :D
Geniet er maar van mate
stijn

Karen zei

amaai je hebt het getroffen! Ik vraag me eigenlijk af hoe dat allemaal geregeld hebt? Is dat via een programma?
Wel spannend allemaal.. ik zou het niet kunnen.. heimwee

Anoniem zei

er is er daar blijkbaar ene met zijn gat in de boter gevallen; een goeie en veelbelovende start; ben benieuwd naar verdr nieuws
vele knuffels

Moosability zei

Mama mia magnifico!

Geniet ervan makker! Omdat ik u zo miste heb ik mij ne prins Albert laten schieten. tinte is heel content ;-)

Anoniem zei

Joehoe boetie!!

fijn da ge u daar al direct zo thuis voelt, hopelijk bllijft het zo en blijft u gebrek aan spaans ni te lang parten spelen!
Hoe zien u dagen er nu uit eigenlijk? maken ze uitstapjes met u of is u school al bezig ofzo? Kben benieuwd!
Hier alles rustig, net vlaamse kermis geweest in veltem, weer een goed feestje uiteraard. Iets te goed in mijn geval, kben met mn lompe blote voeten in glas gaan dansen en huppa, naart spoed zeiden ze... (voor meer visuele info, check ons ma haren blog)
Bovendien zei de dokter ook: ja, dat wordt 10 dagen niet op dieje voet staan eh! Dus nu zit ik hier tien dagen thuis... schrijf dus maar lekker veel op uwen blog, kheb alle tijd van de wereld om het te lezen :) !
Achja, lieverd, amuseer u nog, ik laat nog wel van me horen!

muchos besos y hasta luego!