donderdag 14 augustus 2008

eerste bericht vanuit Argentinië

holaaaa

De Yolan is veilig in Buenos Aires aangekomen. Ik zit nu in een jeugdherberg waar we deze nacht hebben overnacht. Het was een zeer lange vlucht: eerst van 8 tot ongeveer half 11 in Madrid en dan van half 1 tot half 1 (in jullie tijdsrekening), hier echter was het nog maar half 8. We werden opgewacht door 2 YFU vrijwilligers, die ons tot in de jeugdherberg brachten en daar zit ik dus nog steeds. Het typen gaat vrij traag vanwege het qwerty klavier dat ik nog niet echt gewoon ben, het leuke is ook dat de helft van de letters half weg zijn. Als je een bericht met fotos verwacht zal ik je moeten teleurstellen: hier kan ik geen fotos uploaden. Maar het domste moet nog komen: ik ben dat kabeltje gewoon glats vergeten. Maar ik koop hier wel zo iets waar ge dat makkelijk mee kunt doen. Straks komt mijn gastgezin mij ophalen en begint het avontuur nog echter. Ik zal mijn bericht niet te lang maken dus: ¡¡tot het volgende bericht!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ola, dat is meer dan verwacht! Je lééft dus nog - als dat geen geruststelling is - en schrijven op een qwerty klavier lukt ook nog aardig, het kan niet stuk
we popelen voor de rest van het verhaal
dikke zoen van je ma
ps: je hebt je brief te vroeg gelezen

Anoniem zei

allright yolan

gewoon effe een berichtje dat ik een lezer ben

wacht maar tot je azerty niet meer aankunt als je terug bent :)

Anoniem zei

hej noedel,

we miss you all very mutch, maar dat wist je uiteraard al.

Had ik maar geld om een weekje op vakantie te komen in argentinie maar helaas tenenkaas heb ik dat niet dus zal je mij zoals alle rest moeten missen.

Doe je best op school he jongen

toedels noedels
x je nicht Griet

jaske zei

joo gilain

ik hoop da ge u daar amuseert ma da zal wel want zo zij ge. ik kom nu just van de vlaamse kermis fuif en ge moest der echt bij zijn. laat u ma goe gaan en kmis u echt hé maat. goe feeste enzp en altij kop op!!! gaan gaan en gaaan!!!! woehoeeee!!!! xxxxx

Anoniem zei

joo gilaib
ik kom nu van de vlaasme kermis fuif en ben toch een bke zatekes en kmis u echt. ik oop da ge u daar amuseert ma da zal wel want ge zij nen echte feester zo kennen we u hé. gaaa ng goe en altij kop op. genoet der ma van. zondag stuur ik trouwnes mijneerste brief. tot dan in de broef. saluuu en wes veilig hé;):p

saluu
ons jaske